Wednesday, December 9, 2009

nak buat ke tak

Ishk....... hmmm... nak kena bank in ke tak?? Pening kepala otak. Ni pasal customer tmpt keje aku la (cannot mention nama la). Dia bg 2 cheques dated 30 November 2009, tp suruh hold lak. Dia ada la bg surat suruh hold dulu. Tp dlm surat dia takde la tulis bila leh bank. Yang ada tulis pun cuma pasal bila dia dpt fund....hmmm... boss aku ni suruh bank in hari ni lak... tp aku suruh confirm dulu... pastu boss aku ni diam lak. Mcm mana ni. Kalu aku nanti dulu la baru bank in. kesian lak kat diaorng kalu chq tu bounce. Mmg la tak effect akaun tmpt aku keje. Tp cian la... kalu2 akaun diaorng black list lak...
Kalu la boss kata aku ni tak ikut arahan.... aku buat pun tuk kebaikan company aku gakkan??? Entahlah... buat salah, tak buat salah.... nanti kalu apa2 aku gak.... BENCI..... Ni yang kadang kala membuatkan aku tefikir tuk cari keje lain. Dah la semua aku kena buat... tp aku buat gak walaupun kadang2 hati marah..... SABAR je la....

No comments:

Post a Comment