Saturday, December 19, 2009

1 Muharam 1431H

Selamat datang kepada 1431H. Alhamdulillah... syukur kepada Ilahi, dpt jugaku jejak kaki ke 1431H. Tahun baru, azam pun baru. Alhamdulillah juga sbb aku & Mr. Suami sama2 dpr membaca doa akhir dan awal tahun bersama.
Azam tahun ni nak jd yg lebih baik dari tahun sebelumnya. Aku nak tingkatkan ibadat kepada Allah. Aku nak bykkan solat sunat, nak bykkan mengaji dan nak bykkan puasa... Insylh. Tugas sebagai tidak ku lupa. Aku nak jd isteri yg lebih baik... Insylh. Tp segala-galanya ku serah pada yg Maha Esa. Tahun ni juga aku nak bykkan senyuman. Nak sedekah senyuman. InsyaAllah... aku harap semuanya berjalan lancar. Doaku agar sinari kebahagiaan rumah tanggaku dgn kasih sayang & rasa cinta kami kepadaMu sampai bila2. Kuharap aku dpt menempuh tahun baru ini dgn rasa penuh kesyukuran & sabar dlm apa jua dugaan yg mendatang.... Amin
Aku bersyukur dengan apa yang telahku miliki dan apa yang telah kuhadapi/tempuhi sepangjang tahun 1430H.... Alhmdulillah.

No comments:

Post a Comment