Monday, December 28, 2009

Hampir 4 tahun tak jumpa

Aku tak keruan....
Call & sms yang aku terima dari Mazlin pada 23 December buat aku hepi + sedih. Happy sbb dia nak turun JB & nak dtg rumah aku. Sedih sbb takut tak leh dtg rumah & tak leh nak jumpa la kan sbb hubby keje + ada hal + my consin's weeding. Uwaaaa....
Alhamdulillah... lepas discuss dgn Mr. Suami, capai la persetujuan yg menggembirakan. Mr. Suami siap nak apply cuti lg... half day je la sbb 25 December... org semua public holiday, dia kena kerja. Jd... amik la cuti half day.
25 December 2009, Mazlin & family pun sampai. Tgh hari dia sampai. Alhamdulillah sempat juga aku masak. Aku masak gulai ikan keraing + nenas (ala utara), sambal udang + petai, kacang buncis + telur dan ikan kembung goreng. Tu pun kami mkn lepas solat Jumaat... kalu mkn before solat Jumaat, kang terlepas solat Jumaat lak.
Ptg lak. kami jln2 la kat Puteri Harbour & Bandaraya JB. Hari hujan... nak gi jln2 pun susah + dah nak mlm. Lgpun mazlin nak gi umah abang dia pula. Tp aku hepi sgt ari tu... Mr. Suami pun hepi sgt....
Aku suka anak2 dia.... bijak sgt. Baru umur 2 tahun dah tak pakai lampin pakai buang. Tido mlm pun tak perlu pakai. Malam bangun sendiri tanpa kejut parents dia tuk gi shishi.... wah... Ckp pun pandai... pendek kata semua pandai la...

"Inilah family Mazlin"

"Gambar terbaru Mazlin & family"


"Me & Mazlin's family"


"Mazlin & me"
"Mazlin & her daughter: Amirah"


"Mr. Suami & Mazlin's son: Danish"

Mazlin: Thanks sgt sbb sudi dtg rumah. Next time turn kite lak turun Gemas. Mazlin dah janji nak bawa gi jalan2 Melaka.

Mr. Suami: Thanks sgt sbb sanggup amik cuti half day semata-mata tuk layan tetamu a.k.a. kawan saya. I love u so much.

No comments:

Post a Comment