Wednesday, December 23, 2009

Aku takkan lupa

Teringat nostalgia lama. Fanatik giler aku dgn "BSB" ni. Tuk yg tak tau apa "BSB", BSB ni ada Backstreet Boys. Aku ni minat giler dr sekolah menengah dulu lg. Hmmm... sdp giler lgu dia. Encem2 lak tu. Nick la yg paling aku gile-gilerkan dulu. TU dulu la... skrg ni...ooooo tidak. Aku dah ada orng y paling aku syg... Mr. Suami la. Tp aku still la minat BSB ni. Aku ni siap ada buku scrap pasal BSB ni. Tp buku ni ada kat umah mak aku. Tak leh nak buktikan. Kalu aku dah minat.... apa pun leh jd. Aku ada full script Harry Potter & The Prisoner of Azkaban lg (lari tajuk sikit). Semua tu aku dah simpan tepi. Skrg aku ada minat lain. Minat yg leh berkongsi dgn hubby....hahaha.

Layan daaa....

P/S: nak letak video tp tak reti cane...huhuhu

No comments:

Post a Comment