Monday, April 26, 2010

Cite hantar check up & interview

Hari ni hujan lebat sgt plus kilat sabung menyabung lagi. Tapi itu bukan topic untuk aku ceritakan.
Tadi aku dah pergi hantar result medical check up kat Coluimbia Asia. Aku pas pada receptionist je. Pastu aku kuar dan terus Mr. Suami dtg. Baru nak masuk kete, ada orng lambai aku lak. Orng panggil aku la. Aku pergi kat orng tu dan dia terus perkenalkan nama dia sebagai Hamiza. Hmm... daripada pertemuan pertama, Alhamdulillah, dia nmpak baik, peramah & sesuai sgt tuk berkawan. Senang bergaul la. Dia suruh aku masuk awal but unofficial la. Katanya nak ajar aku pasal operation kat sini. Well, aku tak kisah la sbb last date aku kat sini 13/5, so 14/5 aku dah leh belajar sikit2 kat sana... So, tak dpt la rehat kat rumah... hehehe. Dia kata 17/5 tu mmg tarikh pembukaan Columbia Asia. So, maybe quite bz la on that date kot. Aku no hal & Mr. Suami pun no hal...
Ini cite lain pula.
Tadi aku dah interview sorang candidate. Fresh graduate weiii... Tak ler demand tinggi sgt mcm kebykkan fresh graduate yang lain. Dia kata... dia baru abis belajar pengalaman pun lom ada, sebab tu minta byk tu je. Budaknya nmpk mcm senang bekerja, tak ego, mcm nak belajar tuk pengalaman, tidak terlalu bergaya. Mungkin student account kot, daripada pengamatan aku, student account ni sempoi. Simple je... nmpk comot sikit tp kerja tip top... hahaha... mcm puji diri sendiri lak....
Well, sok ada lg nak kena interview orng... Aku yg nak blah ni pun rasa risau pasal keje kat sini. Orng lain nmpk mcm biasa je... tak risau ke weiii... Ishk ishk....

No comments:

Post a Comment