Monday, April 26, 2010

1st try

Disebabkan aku ada masa lagi 3 weeks before aku start keje di Columbia Asia, so smlm Mr. Suami dgn excitednya umumkan sok (iaitu pagi ini) we all kena bertolak awal sedikit iaitu kul 7 am dari rumah ke tempat kerja. We all tak lalu jln biasa (Mutiara Rini - Lima Kedai - Gelang Patah - PTP), tapi we all lalu Mutiara Rini - Sutera Utama - Nusa Bistari - Bukit Indah - PTP. Selama semgu we all akan lalu Bukit Indah. Esok we all try route lain lak. Nak tgk mana yg lebih cepat. Td pun cpt juga sampai PTP. Aku akan jd pekerja dedikasi sbbnya.... aku sampai awal dan balik lmbt... dedikasikan???
Hari ini kul 12 pm, aku dgn Mr. Suami akan ke Columbia Asia....hehehehe... nak hantar result medical check up. Aku dpt rasakan Mr. Suami orng yg paling hepi semenjak aku dpt offer kerja di sana. Tp dia pesan kat aku "sebenarnya byk cabaran yg sedang menanti aku di sana". Aku harap sgt itu adalah tmpt kerja aku smpai aku pencen... Insylah. Kalu dpt goverment... hmm akan dipertimbangkan. Mana ada orng suka berpindah-pindah tempat kerja melainkan ada sebab tertentukan??? Pk la sendiri...

No comments:

Post a Comment