Thursday, February 18, 2010

Ishk... nape ntah??

Hari bgn awal tau... rasa fresh sgt. Siap kemas rumah pg2 buta. Bgn sahur sebenarnya, disebabkan rasa fresh yg maksima terus kemas rumah. Alhamdulillah jus bidadari mmg berkesan... letih kurang dan leh tanya Mr. Suami tuk yg lain2. Aku bkn nak cite pasal ni sebenarnya.
Ntah nape aku rasa meluat lak... menyampah pun ada. Jauhkanlah rasa mcm tu dlm diriku Ya Allah... Aku paling tak suka orng kacau aku ketika aku tgh concentrate buat kerja, pastu aku tak suka orng tanya aku pasal benda2 remeh or yg boleh diselesaikan sendiri tanpa bantuan orng lain. Cari dulu baru tanya... ni tau nak tanya je... Usaha la sendiri dulu... Ni tau nak suap je... geram tau. Aku nak ckp gak kat sini, tak kira.... nak beli brg opis pun aku jugak la... takde orng lain ke nak beli + aku rasa la aku yg paling jarang buat air. Kekadang satu hari aku tak buat air langsung. Tu yg bikin aku panas. Bkn nak ungkit sgt pasal beli brg dapur ni, tp tu la kalu dah mula tolong belikan naik lemak la pulak... asyik muka ni je nak gi beli. Mr. Suami pun bising la jugakkan...... Barang abis.... ehhhh "bila nak beli, Shima?" meh sini aku jwb "wak luuuuu.... keje aku ke?" Tukar2 la kan... Asyik muka ni je.... gi bank muka ni... semua urusan yg berkaitan duit muka ni la. Yang bkn sepatutnya keje akaun pun aku kena buat asalkan semuanya berkaitan duit... Kekadang aku rasa diaorng ni bodoh... tak tau nak bezakan akaun dan duit... Diaorng pk keje aku mudah kot?? Meh try buat... leh siap on time ke??? Sbb aku sorang je yg buat. Senang je minta tu minta ini.... Ingat aku robot.... Mgkin diaorng tgk keje aku mcm senang je... Susah ke senang ke... aku cool je beb.. Kekadang tu hilang gak coolnya.... nak senyum selalu mana leh tahan.... Mencuka la jugak.... Tp aku akan try untuk tidak mencuka sbb aku nak muka ceria tuk Mr. Suami.... Lgpun senyum tu sedekah...
Phew.... rasa release sikit dpt luah kat blog. Rasa mcm ada orng dgr luahan aku....
Sekian...

No comments:

Post a Comment