Saturday, March 27, 2010

Tip Top

Memang tip top. Apa yang tip top??? Hahaha...
Tip Top Ikan Bakar la.... ni nama gerainya.
Aku rasa mmg popular la sbb ramai org mkn kat sini... pelbagai bangsa tau.
Ni favorite Mr. Suami ... ikan bakar kat sini la... plus lala... hmmm yummy.... (lg super duper yummy sbb aku yg belanja Mr. Suami...hehehe. Sekali sekala belanja suami apa salahnya. Takkan asyik dia jekan????)
Yg tak bestnye kat sini adalah harga airnya sedikit mahal (pada pendapat aku).
Smlm je ada family sit next to us la... dia order ais kosong..
Mak aiii.... segelas je RM0.60... mcm tak patut je... Kat kedai mamak pun free... Yg paling mahal aku pernah kena caj pun RM0.30 jea...
Tp sauce for the ikan bakar mmg tip top la....
Kiteorng mmg mkn tak byk... so we all just order pari bakar & lala...
Tu pun tak larat nak habiskan...

"Lala msk pedas"

"Pari bakar - hmmm TIP TOP"
P/S: Saya teringin nak mkn carbonara kat pizza hut la. Nanti Mr. Suami belanja lak tau..

No comments:

Post a Comment