Wednesday, March 17, 2010

Bukan rezeki aku...

3 hari dah berlalu (tak kira hari Sabtu & Ahad), namun masih takde khabar berita. Mgkin bukan rezeki aku agaknya. Mmg aku akui yg aku nak sgt. Tapi mgkin bkn rezeki aku dan mungkin ada hikmahnya nape tak terjadi. So, skrg apa yang aku kena buat adalah naikkan balik semangatku yg makin hari makin nak hilang. Berdoa je la agar Allah kembalikan semangat tuk aku lebih maju dan jdkan aku insan yg ikhlas. Tp dlm doaku setiap hari, aku amat berharap & aku minta agar aku dpt...

4 comments:

Aifaz InLove said...

la..napernya ni kak..mcm sedih jer bunyinya..

Shima Shukor said...

mmg la sedih..
kitekan nak blah dr sini tp ntah la.. intrvw pun senyap je... tak dpt la kot... tu yg sedih sgt... uwaaa...

Aifaz InLove said...

la...kekadang mmg lmbt la kak..sabar la k..kalu ada rezeki x kemana..

Shima Shukor said...

huhuhu... ntah la Ain. harap2 ada la rezeki kite kat situ... Insya Allah..

Post a Comment