Thursday, March 25, 2010

Salah bantal ke??

Adoi sakitnya!!!!!
Tak pernah rasa sakit mcm ni.... Adakah salah bantal??
Nak kata salah bantal aku tido sedap je.... Tapi aku rasa salah bantal...hahaha

Hari dah masuk 4 hari rasanya sakit mcm ni, tapi since yesterday la mcm sakit sgt.
Nak gerakkan leher pun tak boleh, boleh... tapi sakit.
Time solat, masa nak bg salam.... adussss... sakit betul.
Ni tgh taip pun sakit. Sakit tengkuk ni.
Apa yang boleh aku buat... aku hanya mcm mengeraskan leher aku ni.
Aku rasa mcm patung/robot je.... Mcm kaku gitu...
Mr. Suami dah tolong urutkan semalam... Nyaman sikit rasa smlm..
Tapi batuk lak... tu yg membuatkan aku tak leh tido walaupun kesakitan leher telah kurang.
Bangun tido pg td sakit lg...huhuhu...
Hari ni try guna "Panaflex" lak (mcm salah eja aje... huh... biarkan)
Aku harap lepas pakai benda tu, baik la dia... Amin...

No comments:

Post a Comment