Saturday, October 31, 2009

Surprise from Emak (24 Oct 2009)

Mcm biasa, 24/10/09, hari Sabtu, aku keje mcm biasa. Tapi disebabkan nak balik kmpg punya pasal, Mr. Suami decide tuk hantar aku balik rumah tgh hari, maknanya aku keje half day je la. Smpai rumah tgh hari je, mkn dulu beb. Pastu baru la kemas rumah, absuh baju & masak tuk dinner. Kul 8.30 pm baru bertolak balik kmpg. Sampai kat umah mak dkt2 kul 10.30 pm.

Sampai rumah, Eman sambut kami dgn riang. Aku tanya "mana mak?", dia kata emak dah tido. Oklah sbb dah kul 10.30pmkan, lgpun sok emak mesti nak bgn awal tuk prepare stuff tuk bawa gi Shah Alam. Aku pun masuk la rumah sebelah nak tgk emak..... Jeng....jeng.... surprise said mom. Wah..... "happy birthday to u.... happy birthday to u.....". Emak belikan kek tuk aku... Lmbt punya pasal...lilin pun cair... siap terbakar bunga kat kek tuh... wakakaka..

Bestnya... Mr. Suami... don't forget abt the present. No la... I don't mind, as long as u love me... itu dah memadai... Dpt la hadiah dari emak tercinta... toto... ok what... skrg ni asyik tido kat dpn je... tido atas toto yg emak bg... thnx emak... love ya so much. Angah kasi ayat2 Al-Quran... thnx Angah... i love it. Ayang lak kasi duit tol RM50... thnx Ayang. Eman lak tak sempat nak gi beli, so dia bg card hasil dari titik peluh dia. Aku akan simpan card ni... mcm lukisan dia yg aku still simpan sampai hari ni. Dia lukis masa umur 5 thn tau...
Layanz piccas b'day aku kat bwh ni ok.....


"Gmbar dgn Mr. Suami"

"My b'day pics... I love this moment"

No comments:

Post a Comment