Saturday, October 24, 2009

24 October 2009

Hari ini genap la usia aku 28 tahun. Hmmm... dah 28 ek??? Hmmm... dah makcik2. Apa2 pun aku bersyukur sgt dgn apa yang aku ada sekarang. Dapat juga aku rasai umur 28. Alhamdulillah...
Ramai kwn2 yang wish... Thnx to ya'll. Mr. Suami belum bg surprise lg... Asyik tanya aku nak apa... tp buat masa sekarang ni, aku tak nak apa2? Takde terpikir kat firkiran apa yang aku mahukan. Apa yg aku ada ni pun aku dah bersyukur sgt2. Kek??? huh... aku tak suka kek... Takyah belikan... aku bkn mkn sgt pun..... mesti kasi orng punya.... Honeymoon.... hmmm nak... tp aku mmg nak gi Shah Alam... mmg mcm honeymoon walaupun mak + adik2 aku ikut. Tp still aku ngan Mr. Suami stay kat bilik hotel yg berasingan + leh spend time masa diaorng gi convo ceremony sbb aku ngan Mr. Suami tak ikut masuk dewan.... leh gi spend time together kat Bukit Cerakah ke.... AKU TAK SABAR NAK TGU SURPRISE DARI MR. SUAMI....

No comments:

Post a Comment