Saturday, October 24, 2009

Lagi2 Raya

9 October 2009 (091009)

Cantik sungguh tarikh ni kan?? Mgkin sbb tarikh ni cantik maka En. Hairul & his family choose this date for therir open house kot. Aku mmg tak pernah pergi rumah En. Hairul. Mr. Suami lak dah bagi kata putus tuk ke Pasir Gudang yakni rumah En. Hairul la.
Mesti korang tertanya-tanya sape En. Hairul nikan??? Nape aku protokol sgt berencik0encik kan??? En Hairul ni Senior Exec kat tmpt aku kerja. Aku pun anggap dia mcm bos aku gak sbb apa2 masalah aku refer kat dia selain manager aku. Masalah kerja je, tak termasuk masalah peribadi. masalah peribadi advisor aku Mr. Suami la...
Berbalik cite nak pegi rumah En. Hairul. Aku dan beberapa collegue kat tmpt kerja aku decide nak konvoi. Bukan la konvoi besar-besaran, 4 kete je. Di sebabkab Azizi yg selalu ke rumah En. Hairul, kami pun suruh la dia menjadi kepala. Janji nak berkumpul di Shell Highway Pasir Gudang 3 pukul 8.30 pm.

Dah hmpir pukul 9 pm... semua orng dah berkumpul.... tetapi.... masalah pulak timbul sbb kepala tak sampai2. Grrrr..... aku dah geram ni sbb esok aku kerja..... Tak lama lepas tu sampai jugak kepala kami. Lmbt jugak kami sampai rumah En. Hairul + makanan lak dah abis.... nak kena masak semula. Perut dah berkeroncong.... lapar bangat....

Sementara nak tgu ayam siap digoreng, aku & Mr. Suami mkn la bubur + minum air dulu.... Ayam masak je cpt aku gi amik, tp malang... sikit je ayamnya. Tp tak pe la, aku kongsi dgn Mr. Suami.... Alhmdlh... kenyang gak perut aku ni.... Sampai rumah je dah hampir pukul 12 am... Uwaaa...

Seperti biasa... sebelum balik sempat posing lg.... Tgk gmbr kat bawah.... Layanz....


"dari kanan: Mr. Suami, aku, Lias's wife, En. hairul,Lias & anak2, Fida, Farred & anak, Azizi & Ekin"



"team FarmVille"

"Team Fish World"

No comments:

Post a Comment