Tuesday, May 4, 2010

Sifat malasku yg bertambah-tambah

Alhamdulillah, akhirnya siap juga report aku. Walaupun malas tapi berjaya. A few days ago aku mmg berkobar-kobar untuk buat list handover all keje aku, risau sgt if tak sempat nak ajar pengganti aku, tp semenjak kejadian pada hari Khamis (29/4/2010) lepas membuatkan aku makin bertambah malas. Mungkin ditambah dgn hasutan syaitan durjana yang membuatkan aku bertambah-tambahlah malas.
Peristiwa Khamis lepaslah yang membuatkan aku rasa sedih sgt dan aku tak sangka leh kuar ayat yg aku rasa sungguh tidak professional. Malas la nak cite kat sini sebenarnya. Tapi perangai dia tu buat aku rasa sedih sgt dan aku rasa dia telah membuatkan aku rasa "lantak la kat ko, bkn company aku pun. buat apa aku susahkan diri aku, walhal aku dah nak blah....". Ya Allah... berikanlah aku kekuatan.. tak sampai 2 mgu je lg. Jauhkanlah hambaMu dari sifat keji. Mmg la aku dah na blah dari sini tp aku sedih dgn nasib yang bakal menimpa kwn2 aku kat sini. Hmmm... kenapa la ada manusia yg sedemikian??? Kalu ikutkan hati, aku dah malas nak dtg opis tp tu la cuti dah habis...hahaha. Tapi yang paling aku hairan, kenapa la aku ni baik hati sgt, walaupun aku dah nak blah leh lak fight tuk benefits org lain. Mungkin dah tertulis kot. Tapi Alhamdulillah sbb aku masih ada rasa/niat tuk menolong orng lain walaupun diri aku tak dpt apa2.

No comments:

Post a Comment