Wednesday, May 26, 2010

Demama la pula

Hmmmm... baru seminggu je naik keje tempat baru, aku kini terkena virus dan demam. Since hospital belum beroperasi, aku ke Klinik Adham saja. Apa la nasib aku. Aku cadang tak nak MC langsung sampai la aku confirm, tapi apakan daya... terpaksa MC. Kepala masih blur lg gara2 drugs yg doktor bagi...

Lepas ni aku taknak MC lg..... Aku rasa ni mesti sebab kejap panas kejap sejuk. Mana taknya, kat CA ni office dia sejuk sgt... Air aku sampai berkabus time aku balik keje. Kat luar lak panas giler. Mungkin sbb ni kot. Tak pernah aku pakai sweater masa keje, tapi kat CA sweater jd teman rapat aku. Hmmm apa2 pun aku kena kuat... Doktor dah bg antibody kuat punya.

Hari ni rehat je kat rumah... layan internet sikit. Edit gambar. Tu je la keja aku...

No comments:

Post a Comment