Saturday, May 22, 2010

Columbia Asia Hospital - Nusajaya

Daku kini telah menjadi warga Columbia Asia Hospital - Nusajaya. Hmmm.. sekarang bz dgn training je. Training dgn Columbia Asia system - Care21. System ni mmg semua orng guna, dari patient start masuk hospital sampai la kuar, dari doktor sampai nurse dgn pharmacy, dari store keeper sampailah ke GM sehinggalah HQ. Aku ni plak tak biasa dgn assistant yg ramai. Kwn pun semua baru, nak kena mulakan dari awal. Kat sini we all treat as a family. Semua jenis senyum je.... Jumpa je say hi. Semua mcm tu. Aku still belajar tuk sesuaikan diri.

Makanan... mmg class. Columbia Asia tak mcm sepital lain. Dia ada cafe sendiri dan tak appoint orng luar tuk cafe tu, semua staff cafe mmg staff dia sendiri. Luckily CAHN tukang masaknya chef dari Hyatt Hotal. Setiap hari mkn ala2 hotel gitu. Cantik & leh tahan la sedapnya. Makanan pelik2 pun ada...

Senaman aerobik. Setiap Selasa & Khamis. Setiap department kena jd instructor. Aku baru masuk je dah kena jd instructor sbb 18/5 tu turn Finance Dept. Kelam kabut punya pasal, our GM - Puan Rahani yg jd instructor. Puan Rahani mmg concern sgt pasal health. Aku ni selalu je kena tegur dgn dia... sbb aku ni ada masalah BMI - terlebih la... Tapi aku akan cuba jaga kesihatan aku dgn baik... Insylah.

Aku harap CAHN akan jd tmpt kerja aku sampai la aku pencen. Dah masuk sini byklah target aku.... Hope semuanya tercapai... Amin.. Insya Allah...

No comments:

Post a Comment