Monday, November 16, 2009

Mr. Suami Masak????

Percaya atau tidak? Mr. Suami masak... huyo...
Alhamdulillah.. boleh la dikatakan pandai masak juga. Masa aku demam pun dia leh masakkan sup untuk aku.... tp tak la sesedap masakan aku. Tp still leh mkn dgn lahapnya. Tp kalu dia masak ala2 western... pergh... meletup.. sedap....
Jumaat, malam yg lepas (November 13, 2009) kami decide nak mkn 'sausage', daging burger, 'wedges' & roti je plus sedikit sayuran ('cabbage' & timun). So, Mr. Suami dgn rela hati telah offer diri tuk masak. Aku apa lg... mmg dinanti-nantikan. Aku tgk je la dia masak. Sempat lg aku snap gmbr dia tuk ltk kat blog... Bak kata Mr.Suami "susah jd penulis blog ni. semua gambar nak amik.".... Huhuhu.... layan gambar di bawah yea...

"kusuknya dia masak"


"yang menyedapkan lg masakan ini ialah dgn pakaian seksi mcm ni"

"tak cukup sudip, sudu pun kena guna tau"

"inilah gaya chef pada masa dpn"

"tada.... inilah hasil air tangan Mr. Suami. Instant...."
Gambar makanan yg telah dihias cantik lupa nak amik.... Lapar sgt. dah tinggal separuh baru hengat.... hmmmm... takde la pic yea.... sorry...

No comments:

Post a Comment