Saturday, June 12, 2010

Derma Darah

Hari ini aku sihat...
Kalu aku tak sihat takkan aku leh derma darah.
Alhamdulillah, dpt juga aku berbakti.
Ada org kata lepas derma darah gemuk. Tapi aku tanya nurse tuk confirm, bknnya derma darah leh gemuk, tp lps derma darah mmg akan lapar sbb darah kuar. Jadi kena control mkn la kalu takut gemuk.
Tapi kalu dah nak gemuk, aku redha. Mmg la au dah gemuk, tapi buat masa ni takde la menyusahkan org, org susahkan aku ada ler.... Aku sgt2 bersyukur sbb dpt tolong org yg perlukan darah "O". Aku bangga dgn diri aku kali ini. Anyway, enjoy viewing below pics...



"Nurse just insert needle"
"Just a little pain"



"See... darah tgh mengalir kuar"


"Me & friends - Finance, Customer Care & Nursing Dept"


"Kak Zura & Me - Finance Dept"


"Me & Athi - Finance dept"

P/S: Next time I'll upload more pics for my dept (Finance Dept). I will introduce one by one ok....

No comments:

Post a Comment