Thursday, January 14, 2010

Sudah berakhir satu penderitaan

Tajuk mcm derita sgtkan??? (Aku rasa la)... hehehe. Mmg derita pun.. tp still ok lg la. Apa yg derita sgt...
.
.
.
.
.
Apa yg penting yg ingin aku katakan adalah AUDIT sudah selesai. Ni baru ada masa tuk jengah blog walaupun still bz dgn current job. Maklum la baru melangkah masuk tahun 2010, byk la benda a.k.a. kerja yg kena buat. Kena prepare file baru la, buat estimation for the whole year la, filing document 2009 la, dah yg paling aku tak suka..... AUDIT TIME....
Sbb apa aku tak suka.... sbb sakit kepala. Mcm2 pertanyaan... itu la ini la..... sampai sakit mataku.... penat sgt2.... nak masak pun tak sempat tau. Mana taknya, balik lambat je..
Alhamdulillah... audit pun dah selesai. Hati ku makin girang... Mr. Suami dah janji lps audit settle nak bawa aku gi makan angin. Tu kiteorng dah plan tahun lps. Tp Insya Allah mgkin selepas Chinese New Year. Plan kami kali ni adalah Terengganu & Kelantan.... Tak sabar rasanya....
Tapi untuk audit kali ni aku mmg enjoy sikit walaupun sakit kepala. Auditors peramah sgt + kelakar. Siap gurau senda lg... Tq to Moses, Sylvest & Moon. Nest yg aku tau bkn diaorng tp orng lain lak. Ni la 1st time aku rasa audit yg best walaupun byk tanya. Audit2 sebelum ni mmg bosan + skema sgt.

No comments:

Post a Comment