Monday, July 19, 2010

Walk For Values Carnival 2010

18th July 2010 - Sunday
Macam tak percaya pun ada gak. Aku leh jln 3.5 km . Aku dgn rela hati join "Walk For Values Carnival".... Tapi alhamdulillah sbb GM aku bg day off to all yg involved dgn benda ni. Tu yang best tu... dpt replacement day... full day lak tu. Tak sangka la dpt replacement day.... tak sia-sia.
Aku pun tak sangka GM join tuk berjalan sama2 dgn kami. Bangga aku dgn GM, walaupun dah 50 lebih umur dia, still kuat tau. Best betul jln sbb semua orng leh dikatakan sporting plus walaupun berbagai-bagai kaum tp mmg best giler... Rasa mcm time belajar dulu pun ada sbb sambil jln kami nyanyi and shouting.... promote "GO GREEN".. Rasa mcm zaman belajar dulu. Rasa mcm remaja lak...hahaha. Yang paling best dpt eratkan silaturrahim...

Ada ler sikit pic yg sempat aku amik on that day:- Layan k....

"Inilah wakil CAHN"

"Our cheerleaders"

"Yang tgh2 tu la our GM - Puan Rahani"

"Taxi pun tak ketinggalan utk join tau"

No comments:

Post a Comment